Kakav je to pametan hotel?

5 prednosti pametnih hotela

Što je to pametan hotel?

 

Jedan od najvažnijih tehnoloških trendova u današnjoj hotelijerskoj industriji je uspon inteligentne hotelske tehnologije. Ova tehnologija može imati koristi i za vlasnike hotela i za goste te ima potencijal za poboljšanje financijskih performansi, kao i samog korisničkog iskustva. U ovom ćete članku naučiti što pametni hoteli doista znače, zašto je tehnologija postala toliko važna i koje su prednosti.

U osnovi, pametni hoteli su hoteli koji koriste uređaje povezane s Internetom koji mogu međusobno komunicirati Ponekad se naziva i Internetom stvari (IOT), to znači da čak i obični uređaji mogu slati ili primati podatke, čineći ih "pametnima". Sposobnost ovih uređaja da međusobno komuniciraju omogućuje korisnicima upravljanje više uređaja s jedne kontrolne točke, poput daljinskog upravljača, pametnog telefona, tableta ili pametnog zvučnika. Uz to, uređaji obično mogu pronaći i koristiti informacije s Interneta, što im omogućuje inteligentno odgovaranje na zahtjeve korisnika.

Zašto bi hotel trebao biti pametan?

 

Hilton, Marriott i druge velike hotelske marke brzo su usvojile tehnologiju pametnih soba. No, zapravo bi svi u hotelijerstvu trebali dati prednost pretvaranju svog hotela u pametan hotel, jer to može značajno poboljšati korisničko iskustvo, olakšati život osoblja i uštedjeti novac vlasnika.

Pomoću pametnih soba gosti mogu upravljati raznim komponentama i dobiti sobe prema svojim željama. Također su otkrili da je pristup važnim informacijama bio brži i lakši. Kao i kod mnogih pametnih hotela, i njih možete pronaći u sljedećem odjeljku.

woman hotel

1. Održive hotelske sobe

 

S gledišta vlasnika hotela, jedna od najvećih prednosti pametnih hotelskih soba je poboljšana održivost. To se uglavnom odnosi na mogućnost uštede energije u sobi, a Internet stvari može pružiti automatizaciju.

2. Poboljšajte razinu personalizacije

 

Pametan hotel također vam nudi izvrsnu priliku za personalizaciju. Primjerice, televizor se može postaviti na daljinu kako bi se gosti pozivali vlastitim imenima, a gosti mogu koristiti središnju kontrolnu točku za postavljanje uvjeta u sobi. Kroz tehnologiju Interneta stvari, različiti uređaji mogu automatski stvoriti ove uvjete. Uz to, pametni televizori i pametni zvučnici omogućuju posjetiteljima pristup njihovim računima pomoću usluga kao što su Netflix i spotify. Zapravo je usluga Alexa za ugostiteljstvo osmišljena tako da u bliskoj budućnosti uvede značajku u kojoj se gosti mogu prijaviti i pristupiti svojim audio knjigama i glazbenim datotekama koristeći svoj Amazon račun

3. Lakši pristup informacijama

 

Sljedeća glavna prednost pametne hotelske tehnologije za kupce je mogućnost pristupa informacijama. Korištenje uređaja poput zvučnika Amazon Alexa, što može značiti da gosti svojim glasom postavljaju pitanja, a zatim dobivaju mudre odgovore. Međutim, uređaj se također može povezati s drugim hotelskim uslugama. Kao rezultat, na primjer, kupci će možda moći koristiti pametna čvorišta za pristup informacijama o dostupnosti restorana. Može se povezati sa sustavom rezervacije hotelskog restorana kako bi se osigurali podaci u stvarnom vremenu. Neki iz hotelijerstva čine ovaj korak korak dalje spajanjem zidnih karata na Internet, omogućujući gostima da pronađu informacije i komentare o lokalnim barovima, restoranima i turističkim atrakcijama.

woman hotel 

4. Donošenje odluka na temelju podataka

 

Hotelijeri moraju biti oprezni s pametnim hotelskim sustavima, posebno kada je riječ o zaštiti privatnosti kupaca. Nakon toga, neke informacije o kupcima iz pametnih hotelskih rješenja mogu biti korisne ako je hotel transparentan i u skladu s propisima o zaštiti podataka. Iako je potrebno sigurno uklanjanje korisničkih glasovnih naredbi i drugih podataka s uređaja kao što je Amazon echo, neke informacije, uključujući osnovne podatke o upotrebi, mogu se prikupiti. To omogućava hotelu da pronađe najpopularniji TV kanal ili radio stanicu kako bi mogao odlučiti hoće li postaviti zadanu opciju na temelju podataka.

5. Preventivno održavanje i popravak

 

Napokon, i kupci i vlasnici hotela mogu imati koristi od mogućnosti preventivnog održavanja i popravka koje pružaju pametni hoteli. Ukratko, to se može postići jer IOT omogućava zaposlenicima hotela da u stvarnom vremenu pregledaju podatke o izvedbi i operativne podatke za određene uređaje.



Obratite nam se s povjerenjem!